Tre gånger per år ska varje fastighet läsa av sin vattenmätare (finns inne på gästtoaletten vid entrén) och rapportera in siffrorna till föreningens kassör. Avläsningen ska ske inom följande perioder: 15 jan–6 feb, 15 maj–6 juni, 15 sept–6 okt. Det enklaste sättet att rapportera in mätarställningen är via detta formulär: https://forms.gle/35XzqY1sqGvfPFjR6.
Det går också att lägga en lapp med namn, fastighetens adress, mätarställning och datum i kassörens brevlåda på Kråksätrabacken 55.
Rapportering av vattenförbrukning
