Rapportering av vattenförbrukning

Tre gånger per år ska varje fastighet läsa av sin vattenmätare (finns inne på gästtoaletten vid entrén) och rapportera in siffrorna till föreningens kassör. Avläsningen ska ske inom följande perioder: 15 jan–6 feb, 15 maj–6 juni, 15 sept–6 okt. Det enklaste sättet att rapportera in mätarställningen är via detta formulär: https://forms.gle/35XzqY1sqGvfPFjR6.
Det går också att lägga en lapp med namn, fastighetens adress, mätarställning och datum i kassörens brevlåda på Kråksätrabacken 55.